ادامه مطلب
Top Notch

Fundamental

معرفی کردن

1. A: Hi. I'm Martin.
2. B: Hi, Martin. I'm Ben
3. A: Nice to meet you, Ben.
4. B: Nice to meet you, too.

از جمله 1 می توانید برای معرفی کردن خودتان در هنگام شروع گفتگو استفاده کنید.
Hi. I'm ...
در جمله بالا می توانید به جای ... نام خود را قرار دهید

از جمله 2 نیز می توانید برای معرفی کردن خودتان هنگامی که مخاطب یک گفتگو هستید استفاده کنید.
Hi, .... I'm ...
در اولین ... نام فردی که به شما سلام می کند را می گویید
در دومین ... نام خویش را می گویید

از جمله 3 و 4 هنگامی استفاده می
Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010,تام و جری,دانلود Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010 1080p,دانلود انیمیشن Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010 720p,دانلود انیمیشن ملاقات با شرلوک هولمز,دانلود رایگان,دانلود کارتون تام و جری,دانلود کارتون تام و جری ملاقات با شرلوک هولمز,دانلود مستقیم انیمیشن Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010,دوبله فارسی,موش و گربه,
ادامه مطلب
Prep & Landing Nught vs Nice 2011,x265 HEVC,بابانوئل,بلوری,حجم کم,دانلود Prep and Landing 2011 720p,دانلود انیمیشن Prep & Landing: Naghti vs. Nice 2011,دانلود انیمیشن کوتاه,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی Prep and Landing 2011,دانلود فیلم و سریال,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم Prep and Landing 2011 1080p,دوبله فارسی,لینک مستقیم,ماجراهای فراز و فرود,
ادامه مطلب
The Flintstones Meet Rockula and Frankenstone 1080p BluRay,انیمیشن The Flintstones Meet Rockula and Frankenstone دوبله فارسی,انیمیشن عصر حجر,دانلود رایگان انیمیشن,زیرنویس فارسی The Flintstones Meet Rockula and Frankenstone,عصر حجر,غارنشین,کارتون عصر حجر: ملاقات راکولا و فرانکنستون دوبله فارسی,کارتون کارتون عصر حجر 1980 با دوبله فارسی,ماموت,ملاقات راکولا و فرانکنستون,
ادامه مطلب
آلوین و سنجاب ها,آلوین و سنجاب ها به ملاقات گرگینه میروند,انیمیشن Alvin and the Chipmunks Meet the Wolfman دوبله فارسی,دانلود انیمیشن Alvin and the Chipmunks Meet the Wolfman 2000 با کیفیت بالا,دانلود انیمیشن جدید,دانلود رایگان کارتون,دانلود زیرنویس فارسی Alvin and the Chipmunks Meet the Wolfman 2000,دانلود کارتون آلوین و سنجاب ها 2000 دوبله فارسی,سایت دوستی ها,
ادامه مطلب

Greetings خوش و بش کردن

Hi سلام دوستانه

Hello  سلام رسمی

I'm ...

پاسخ ها Responses

Nice To meet you از ملاقاتت خوشبخت شدم  و دوستانه است با آهنگ افتان

Glad to meet you از ملاقات خوشبخت شدم کمی رسمی تر از بالایی است با آهنگ افتان

It's a pleasure to meet you ملاقات شما مایه شور و شعف من شد و رسمی است با آهنگ افتان

نکته 1: در بیشتر کشورهای انگلیسی زبان چه در گفتگوهای دوستانه و چه در گفتگوهای رسمی مردم برای سلام کردن به یکدیگر از Hi استفاده می کنند.

نکته 2: در کشورهای انگلیس
لینک‌های دانلود زبان اصلی
زیرنویس خرابی لینک

Bluray 1080p / ShAaNiG / 2.09 GBلینک دانلود

Bluray 1080p / ShAaNiG / 999 MBلینک دانلود

1080p BluRay x265 / 858 MBلینک دانلود

720p BluRay x265 / 425 MBلینک دانلود

لینک‌های دانلود دوبله فارسی
خرابی لینک

Bluray 1080p / 1.80 GBلینک دانلود

Bluray 720p / 956 MBلینک دانلود

صوت دوبله بصورت جداگانه
خرابی لینک

صوت دوبله لینک دانلود
در این فایل بانک طرح درس زبان انگلیسی هفتم دیگر را برای شما قرار داده ایم. بانک طرح درس زبان انگلیسی هفتم در قالب فایل پی دی اف آماده خرید و دانلود می باشد.
فرمت فایل: پی دی اف. طرح درس فارسی انگلیسی هفتم
نمونه ای از طرح درس انگلیسی هفتم
این پکیچ شامل 10 فایل شامل طرح درس روزانه و سالانه می باشد
Teaching Point(s) Conversation and practice
Main Lesson Aims Helping students develop functional language ability tointroduce themselves and greet other people
Target Language Items Vocabulary :boy , girl , man , woman , friend , classmateExpretion :Who is that boy ?He is my
Free-to-use Zoom and Skype are getting some competition: Meet, which is Google's premium video conferencing tool, is now free for everyone
Google said Wednesday that the "secure and reliable" software will become available over the next few weeks to anyone with an email address, even if it's not a Gmail account. Meet was previously only available to users of its G Suite productivity tools, commonly used by larger companies and schools
The work-from-home revolution brought on by the novel coronavirus sparked a teleconferencing phenomenon over the past few months. Zoom (ZM), which has been plagued with security issues, announced last week it hosts 300 million meeting participants a day. Facebook (FB) is adding its own entrant with a video conference tool for its Messenger app call
We don't have to talk
We don't have to danceWe don't have to smileWe don't have to make friends It's so nice to meet you, !Let's never meet againWe don't have to talkWe don't have to danceWe don't have to dance
We don't have to dance
Andy Black
+دانلود
+خیلی باحاله، خوشم میاد ازش. فقط محض این‌که شوکه نشید، اولش خیلی ترسناک شروع می‌شه.
+اون you توی عنوان، جمعه. دوم‌شخص جمع مخاطب.
+منوی بالا رو چک کنید اگه خواستید، یه چیز جدید اضافه شده. 
فرق و تفاوت بین Person و  Persons و  People در انگلیسی.Person:اسمی مفرد به معنی شخص؛ نفر؛ آدم و .....که ممکنه زیاد استفاده بشه چه در متن و گفتار رسمی و غیر رسمی و ...مثالز:Joel is such a nice person.جول چه شخص/آدم خوبی است.She’s a person I have a lot of respect for.او شخصی است که من احترام زیادی برایش قائل ام—---------—Persons:اسم جمع به معنی افراد/اشخاص و ......که خیلی کم، در گفتار به خصوص عامیانه استفاده میشه و بیشتر در متون خیلی رسمی حقوقی در انگلیسی استفاده میشهمثال:Any person or persons found in possession of illega
And this is official. NO MORE SCHOOL.
I loved it. I loved the ppl I met, the things that I went through, all those nice memories, bad stuff, loving and hating, lies and truth.
I feel I grew up at the moment I left the school.
Yup, I'm sentimental.IDFC!
P.S: I hugged her as if it was the last time. I got tears and so does she. I was like, "I really wanted to forgive u for hurting me, but I can't. I am too much injured and I cannot let it go. I have to care for me first, so I will let you go, eventhough I loved you so much and you knew it. You knew it clearly and still..."
P.S2: City of Stars... Are u shining just 4 me?
I arrived at Gatwick International Airport about 11. As the aeroplane was landing it began raining to remind me of the essence of the weather of London.
After claiming my baggage, I went on to buy tickets to London St Pancras. about £12. well, not cheap! more expensive than the train from Tehran to Mashhad.
The train was to arrive at 11:19 and it actually came at 11:18:30! This was the first sign that I have entered a country where time matters! 
It was almost empty (and it remained so untill when I got off at St Pancras), scattered newspapers on some seats and a father who had fun teaching english grammer to his young girl; the problem was why should one use different words when talking about plural things! the girl reasoned `two oranges are still made of orange' which seemed logical t
first story a boy loves a nice girl she name is paria
shes so pretty but she dont wants to make feels with toghether 
but he boys always try it for give yes from she and make self love story from when then he died 
after thats he boys winest to catch yes from she he really loves she 
shes its all world for boy 
she sleeping to long time every day 
he boys name is mahyar that is me 
i really loves she 

i love you paria
فرهنگِ صدا زدن به اسم کوچک را بسیار می‌پسندم؛ اسم را گذاشته‌اند برای صدا زدن. اساتید اینجا همگی خودشان را با اسم کوچک معرفی می‌کنند و دیگران را هم با اسم کوچک صدا می‌زنند. به من می‌گویند مِدی. در همین چند روز اوّل، برای آشنایی، یک جلسه‌ی نسبتاً رسمی در دفتر گروه داشته‌ایم و یک مهمانی خودمانی‌تر در منزل مدیر گروه.
چند موضوع در این مهمانی نظرم را جلب کرد: اوّل اینکه مهمانان و میزبانان اکثر زمانِ سه ساعته‌ی مهمانی را سرپا ایستاده بودند، در

خداحافظی کردن بر خلاف ظاهر ساده اش می تونه کار پیچیده ای باشه. گفتن خداحافظی ممکنه بین دو تا دوست صمیمی یا دو تا همکار رسمی اتفاق بیافته. ممکنه شما اون افراد رو چند روز بعد مجدداً ملاقات کنید، یا این اتفاق دیگه هیچوقت نیافته. پس جای تعجب نیست که برای هر نوع رابطه، موقعیت یا احساسات متفاوت به اصطلاحات و عبارات مختلفی برای گفتن خداحافظی نیاز داشته باشیم. در این مطلب رایج ترین اصطلاحات جایگزین برای خداحافظی به زبان انگلیسی رو یاد می گیریم که
https://ifgoiano.edu.br/periodicos/index.php/multiscience/comment/view/370/377/95350 http://healthyeating.sunnybrook.ca/2013/03/budget-friendly-grocery-shopping.html http://healthyeating.sunnybrook.ca/2013/02/fruit-thats-iced-is-just-as-nice.html http://healthyeating.sunnybrook.ca/2013/02/take-it-with-grain-of-salt-or-not.html http://healthyeating.sunnybrook.ca/2013/02/lets-talk-about-fat-baby.html http://healthyeating.sunnybrook.ca/2013/04/perception.html http://blogs.ccma.cat/elsenyorboix.php?itemid=44303&catid=565 http://blogs.ccma.cat/elsenyorboix.php?itemid=44304#nucleus_cf http://blogs.ccma.cat/elsenyorboix.php?itemid=44306#nucleus_cf http://blogs.ccma.cat/elsenyorboix.php?itemid=44308#nucleus_cf
عنوان : دیدار نوروزی با نمایندگان امام احمدالحسن (ع)
موضوع : بیان نصایح و مواضع صحیح دعوت مبارک یمانی (ع) در ایران عزیز
تاریخ دیدار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲
نمایندگان : شیخ حبیب سعیدی و سید واثق حسینی
مکان دیدار : گروه فیسبوکی حم (حسینیه و مدرسه انصار امام مهدی)
منبع : وب سایت هفته نامه زمان ظهور
فرمت : pdf + html
زبان : فارسی
تعداد صفحات : 19
سایز : 580 KB
فهرست مطالب : 
ادامه مطلب
حمل گوشت و مرغ
حمل گوشت و مرغ یکی از انواع حمل مواد غذایی می باشد که دارای موارد بسیاری مهمی است. در این مقاله سعی داریم تا به صورت خلاصه مطالب مرتبط با حمل این نوع از مواد غذایی را بررسی نماییم.
حمل و نقل گوشت و مرغ از نکات خاصی برخوردار است. روش حمل و نقل مواد این چنینی با سایر محمولات متفاوت است. از جمله اینکه اینگونه محمولات باید با وسائل مناسب و در دمای مناسب خود حمل شوند. دمایی که از یک طرف باعث فساد محموله در جریان حمل نشود و از سوی دیگر م
لینک خرید

عطر ادواگزریوس نایس (Edo XERYUS NICE) با رایحه گرم و کمی تند یک محصول پرفروش سال 2015-2016 برای تمام مردم جهان که به عنوان محصول محرک سال معرفی شده است.عطر اگزریوس عطری گرم و کمی تند می باشد که رایحه ای فوق العاده خوشبو و سنگین دارد  که این عطر به مرور زمان خوشبو و خوشبوتر می شود و شما بیشتر جذب این عطر خواهید شد. اگزریوس سال 1986 ساخته شد اما ادواگزریوس نایس ورژن خاص یا زیبا اگزریوس بود که با ترکیب بندی جدیدی فقط به سفارش یکی از اشراف فرانسه ساخ
  دانلود سریال  ( Untill we meet again - ( UWMA
❌درحال اپدیت لینک❌
مشخصات :
ژانر : بوی لاو/عاشقانه/رمنس
تعداد اپیزود : 13 (هر اپیزود 4پارت)
زیرنویس انگلیسی srt 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1

Sultan has been the capital city of Edirne during the second fruition. Conquest of Istanbul by Sultan Mehmet in1453 and Istanbul has been the capital of the Ottoman Empire. Vienna-Airport-Transfer Edirne old city turkey tours built two-storey house consists of Ottoman architecture. Is the Maritsa river and stonebridge over the river has been timely giant ottoman. Maritsa river beach is very nice tea and coffee gardens and restaurants are located. We drank tea and coffee.Edirne is specific Dew Pan kebab structure.
Ephesus is an ancient city located in the province of Aydin, and here is also very valuable in the Christian religion virgin mary house room available. I first This is the ancient city of Ephesus Virgin Mary visited the house after the house you were the first there is a statue o
نکاتی که قبل از طبخ گوشت باید رعایت کنید
قبل از هرچیز لازم است به نکاتی توجه داشته باشیم. فرقی نمی‌کند گوشت را با چه روشی بپزیم؛ از هر روشی که استفاده کنیم، رعایت نکات زیر ضروری است. نکاتی که برخی از آن به‌عنوان فوت‌وفن آشپزی سالم یاد می‌کنند.

ادامه مطلب
❌ساب انگلیسی فرمت smi هستش. با mx player میتونین چندتا زبان مختلف داره یکیشونو انتخاب کنین . برای کامپیوتر همینکه ساب و فایل پیش هم باشن بصورت خودکار پخش میشه ❌
مشخصات :
تعداد اپیزود : 13 (هر اپیزود 4پارت)
زیرنویس انگلیسی 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1
Ep4 -2
Ep4 - 3
Ep4 -4

Ep5 -1
Ep5 -2
Ep5 -3
Ep5 -4

Ep6 -1
Ep6 -2
Ep6 -3
Ep6 -4

Ep7 -1
Ep7 -2
Ep7- 3
Ep7 -4

Ep8 -1
Ep8 -2
Ep8 -3
Ep8 -4

Ep9 -1
Ep9 -2
Ep
اولین آلبوم استودیویی از گروهِ گرانج نیروانا (Nirvana) که در سال 1989 توسط لیبلِ ساب-پاپ (Sub-Pop) منتشر شد. در این آلبوم درامز توسط چَد چَنینگ (Chad Channing) و دیل کراور (Dale Crover) ضبط شده است.
[دانلود به صورت جداگانه، برای دانلود روی نام هر ترک کلیک نمایید]
1.Blew
2.Floyd The Barber
3.About a Girl
4.School
5.Love Buzz
6.Paper Cuts
7.Negative Creep
8.Scoff
9.Swap Meet
10.Mr. Moustache
11.Sifting
12.Big Cheese
13.Downer

Soudabeh:
Friday Prayer
O Lord!  Put us among those people who reach the nearest to You,  and the most honorable of those who have followed You and the best survivors who have asked and  supplicated to You! 
O God!  Put us among those who see You at all times till the Day of Resurrection when they meet you,  and do not take our lives unless You are pleased and satisfied with us. O God!  Set me up from those who have acted sincerely  at all times and they love You and do not prefer anyone else to you,  O Lord!  Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.h.)  and put us among those who have  been in Your definite and certain remission and forgiveness. The forgiveness which we do not commit further  sin and do not  any wrong and  not have any shortcoming . O God!  Send
Soudabeh:Prayer for need
O My Creator!  To Your unseen knowledge and to Your Power over the creatures, as long as You know my life is khair (good) for me, keep me alive  but when death is better for me,   let me die. 
O God!  I request you for the word of sincerity and fear of Yourself whether you are pleased  and satisfied with or angry and wrathful of and  l call for moderation either in my poorness or in  my reachness. And also I ask for the eternal blessing and the everlasting light of eyesight  and  also let me  satisfied with Your  Decision on me.O Lord! I demand You good life after death and see You so closely and  l am enthusiasm to  join You and  meet You without being in state of loss,  harm or dark sedition. (  so that l will not be punished for my evil deeds,
❌ساب انگلیسی فرمت smi هستش. با mx player میتونین چندتا زبان مختلف داره یکیشونو انتخاب کنین . برای کامپیوتر همینکه ساب و فایل پیش هم باشن بصورت خودکار پخش میشه ❌
مشخصات :
تعداد اپیزود : 14 (هر اپیزود 4پارت)
زیرنویس انگلیسی 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1
Ep4 -2
Ep4 - 3
Ep4 -4

Ep5 -1
Ep5 -2
Ep5 -3
Ep5 -4

Ep6 -1
Ep6 -2
Ep6 -3
Ep6 -4

Ep7 -1
Ep7 -2
Ep7- 3
Ep7 -4

Ep8 -1
Ep8 -2
Ep8 -3
Ep8 -4

Ep9 -1
Ep9 -2
E
Fabulous experience with Uppersia company
we were 4 people in our tour and we asked mahnaz to conduct this tour on exclusively private basis. we Enjoyed a great experience, being safely driven around. our tour was mainly exploring the highlights of Iran. Our tour guide seyed ali mohammad hosseini was fabulous, informative, friendly and caring. Ali took us to some really interesting places and gave us context by explaining the meaning or history behind them. He was extremely knowledgeable and answered any questions we had. It really felt like we got off the beaten track a little and experienced some unique places in Iran.Would definitely highly recommend Uppersia as they made our tour hassle free and nice way of seeing parts of Iran. The tour was reasonably priced and very flexible.
مشخصات :
تعداد اپیزود : درحال اپلود  (هر اپیزود 4پارت)
زیرنویس انگلیسی 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1
Ep4 -2
Ep4 - 3
Ep4 -4

Ep5 -1
Ep5 -2
Ep5 -3
Ep5 -4

Ep6 -1
Ep6 -2
Ep6 -3
Ep6 -4

Ep7 -1
Ep7 -2
Ep7- 3
Ep7 -4

Ep8 -1
Ep8 -2
Ep8 -3
Ep8 -

What Lifestyle Changes Are Necessary After Weight Loss procedures?
Over time, some people regain weight despite bariatric surgery. Some eat high-calorie or high-fat foods instead of healthy foods — and eat them too often. Some people rely on “soft meals” such as ice cream and milk shakes.

The body itself may change over time, too, leading to weight gain. The digestive tract might begin absorbing more calories. Even the size of your surgical stomach can expand gradually over time.
To keep the weight off, you need to work at it. Here are some tips:

Eat very small meals. Adapting to small meals is challenging but necessary. Eat small amounts of food slowly, chew well, and eat lots of protein.
Make nutrition a priority. You must make the foods you eat count. Good nutrition is cr
Monji is Emam Mahdi.
He is among us and sees our relations,beliefs,actions in front of American's lifestyle and finally our visions about the other world near our God.
So are you special enough and ready that he comes?
I think I am not enough strong and powerful to help him but I want and pray (قَوِّ علی خدمتک جوارحی و اشدد علی ااعزیمه جوانحی )  
so it will be helpfully for me and you.
Charming person will be Mahdi.Full of nice strategic and tactical programming for victory.Are we awake enough to handle the time of the emergence of Mahdi?Have you enough money to help this process and The men(313 men)? people thinke The 313 people don't need to our help. What do you think? 
Fabulous experience with Uppersia company
we were 4 people in our tour and we asked mahnaz to conduct this tour on exclusively private basis. we Enjoyed a great experience, being safely driven around. our tour was mainly exploring the highlights of Iran. Our tour guide seyed ali mohammad hosseini was fabulous, informative, friendly and caring. Ali took us to some really interesting places and gave us context by explaining the meaning or history behind them. He was extremely knowledgeable and answered any questions we had. It really felt like we got off the beaten track a little and experienced some unique places in Iran.Would definitely highly recommend Uppersia as they made our tour hassle free and nice way of seeing parts of Iran. The tour was reasonably priced and very flexible.
مشخصات :
زیرنویس انگلیسی 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1
Ep4 -2
Ep4 - 3
Ep4 -4

Ep5 -1
Ep5 -2
Ep5 -3
Ep5 -4

Ep6 -1
Ep6 -2
Ep6 -3
Ep6 -4

Ep7 -1
Ep7 -2
Ep7- 3
Ep7 -4

Ep8 -1
Ep8 -2
Ep8 -3
Ep8 -
مشخصات :
زیرنویس انگلیسی 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1
Ep4 -2
Ep4 - 3
Ep4 -4

Ep5 -1
Ep5 -2
Ep5 -3
Ep5 -4

Ep6 -1
Ep6 -2
Ep6 -3
Ep6 -4

Ep7 -1
Ep7 -2
Ep7- 3
Ep7 -4

Ep8 -1
Ep8 -2
Ep8 -3
Ep8 -
Mahdi is happy fortunate soul for all the humanity.
Please relax and imagine an ultroviolet beautiful world with deep peace under the flag of islam.
Imagine nice men.They see the light of God.Mahdi show them that.Spiritual experiences and religiouse experiences is upcoming fast.
Smile will appear on your face because Mahdi knows how to handle the world.
Appreciate twists in the adventure of reaching of Mahdi
Limiting yourself in fear of what you can’t control will do you no good. Appreciate the adventure of not knowing what might happen next.
. Be proud of yourself that your leader is Mahdi
As you work through an earthshaking event, give yourself credit for every step forward. By acknowledging your achievements, no matter how small, you regain trust in your ability to fix what you didn
مشخصات 
نام: مرد بی گناه – پسر خوب
ژانر: عاشقانه، درام، ملودرام، خانوادگی
مدت زمان: 60 دقیقه
تعداد قسمت ها: 20
روزهای پخش: به اتمام رسیده
سال انتشار: 2012
شبکه پخش: KBS2
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Lee Kyung Hee
کارگردان: Lee Na Jung

ادامه مطلب
خیلی وقت ها، توی گذرگاه، پیاده رو، خیابون و مغازه به این فکر میکنم که چقدر وبلاگ نویسی و فضای وبلاگ ها چیز عجیب و قشنگی توی دنیای اینستاگرامی اند، دنیایی که بر اساس ظاهره، که تازه همون جسم مجازی هم معلوم نیست واقعا همون شکلی هست یا نه.
هر روز، آدم های زیادی از کنارمون رد میشن، توی اتوبوس کنارشون میشینیم، باهم منتظر مترو میشیم، کنارهم راه میریم، همه پر از رنگیم، سراسر تفاوت ها و شباهت های ریز و درشت. بعضی وقتا بهم اخم میکنیم، چشم غره میریم، ر
شیوه‌ی برقراری ارتباط ما با دیگران تا حد زیادی روی زندگی‌ای که تجربه خواهیم کرد تاثیر می‌گذارد. درآمد، رابطه‌ها و مسیر شغلی ما همگی در گرو نوع برقراری ارتباط ما با دیگران است. فارغ از اینکه هدف‌، شغل یا خواسته‌های شما چیست، راهی برای فرار از این مسئله وجود ندارد: این روابط شخصی است که دنیا را اداره می‌کند. در این میان چگونه برخی افراد قادرند در زمانی کوتاه تقریبا با هر کسی ارتباط برقرار کنند و در مقابل برخی شبکه‌ای خالی از رابطه دارند؟
شیوه‌ی برقراری ارتباط ما با دیگران تا حد زیادی روی زندگی‌ای که تجربه خواهیم کرد تاثیر می‌گذارد. درآمد، رابطه‌ها و مسیر شغلی ما همگی در گرو نوع برقراری ارتباط ما با دیگران است. فارغ از اینکه هدف‌، شغل یا خواسته‌های شما چیست، راهی برای فرار از این مسئله وجود ندارد: این روابط شخصی است که دنیا را اداره می‌کند. در این میان چگونه برخی افراد قادرند در زمانی کوتاه تقریبا با هر کسی ارتباط برقرار کنند و در مقابل برخی شبکه‌ای خالی از رابطه دارند؟
  of the rating industry
The professional accounting and audit services from helps to prepare profit tax return, validate tax balance sheet accounts and facilitate your business with other tax-related advisory support.
  The announcement made it clear that the central bank, the CSRC and the China association of inter-bank market dealers will coordinate with the review or registration process of the business qualification of bond market rating agencies, and a green channel will be set up to realize the mutual recognition of rating business qualification for rating agencies that have conducted rating business in the bond markets of Banks or exchanges.
Carry out a SEO audit for performace analysis and gain insightful suggestions on website today. A simplified process is done with realti
مشخصات :
ژانر : بوی لاو/رمنس
تعداد اپیزود : 17  (هر اپیزود 4پارت)
زیرنویس انگلیسی 
 کیفیت 480
دانلود  

Ep1 -1
Ep1 -2
Ep1 -3
Ep1 -4

Ep2 -1
Ep2 -2
Ep2- 3
Ep2 -4

Ep3 -1
Ep3 -2
Ep3 -3
Ep3 -4

Ep4 -1
Ep4 -2
Ep4 - 3
Ep4 -4

Ep5 -1
Ep5 -2
Ep5 -3
Ep5 -4

Ep6 -1
Ep6 -2
Ep6 -3
Ep6 -4

Ep7 -1
Ep7 -2
Ep7- 3
Ep7 -4

Ep8 -1
Ep8 -2
Ep8 -3
Ep8 -4

Ep9 -1
Ep9 -2
Ep9 -3
Ep9 -4
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
Customized tour in Iran
My husband and i recently visited iran. While we were looking for iranian travel companies, we found uppersia  in Tripadvisor. The reviews were great and now I can surely say that they are one of the best travel agency in iran.The team coordinating very fast and informative,our tour guide was Seyed ali mohammad hosseini.ali was kind, very patient, flexible and his time was ours to do whatever we want. We decided together what we should see and how long his time was going to be with us.His knowledge of all things it was quite amazing. he had a great way of putting it across. he had a great personality and was very very personable. By the end of the tour we felt we were friends rather than clients.he was obviously very well known by many people.he always make sure th
Customized tour in Iran
My husband and i recently visited iran. While we were looking for iranian travel companies, we found uppersia  in Tripadvisor. The reviews were great and now I can surely say that they are one of the best travel agency in iran.The team coordinating very fast and informative,our tour guide was Seyed ali mohammad hosseini.ali was kind, very patient, flexible and his time was ours to do whatever we want. We decided together what we should see and how long his time was going to be with us.His knowledge of all things it was quite amazing. he had a great way of putting it across. he had a great personality and was very very personable. By the end of the tour we felt we were friends rather than clients.he was obviously very well known by many people.he always make sure th

With their rosy cheeks, golden horns and cascading purple manes, Anita Caswell Ng Hoi-ying?¡¥s distinctive unicorn-themed goodies are certain to get the social-media likes rolling in with the students of her Little Overlook Macarons baking workshops in Wong Chuk Hold.
provides quality education for students.civil engineering and environmental engineering degree, speech therapist degree, bachelor of science in nursing are popular undergraduate courses with high subject rankings.
  Sitting somewhere concerning a cake, a biscuit in addition to a meringue, the macaron (never to be baffled with the macaroon) originated in medieval Italy just before becoming popularised in France from the 19th century. It's got appreciated a resurgence over the past ten years, and Hong Kong ba
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

بسم الله الرحمن الرحیم

ابر و باد و مه و خورشید وفلک در کارند/تا تو نانی به کف آری و به غفلت مخوری
حال خوش معنوی فقط به نماز خواندن و مناجات های شبانه در مسجد و ...نیست 
چ
Server side
If you want something easy to re-use or automate, you can use Postgresql's built in COPY command. e.g.
Copy (Select * From foo) To '/tmp/test.csv' With CSV DELIMITER ',';
This approach runs entirely on the remote server -
it can't write to your local PC. It also needs to be run as a Postgres
"superuser" (normally called "root") because Postgres can't stop it
doing nasty things with that machine's local filesystem.
That doesn't actually mean you have to be connected as a superuser
(automating that would be a security risk of a different kind), because
you can use the SECURITY DEFINER option to CREATE FUNCTION to make a function which runs as though you were a superuser.
The crucial part is that your function is there to perform additional
checks, not just by-pass the secu
“This is your life. Do what you want and do it often.If you don't like something, change it.If you don't like your job, quit.If you don't have enough time, stop watching TV.If you are looking for the love of your life, stop; they will be waiting for you when you start doing things you love.Stop over-analysing, life is simple.All emotions are beautiful.When you eat, appreciate every last bite.Life is simple.Open your heart, mind and arms to new things and people, we are united in our differences.Ask the next person you see what their passion is and share your inspiring dream with them.Travel often; getting lost will help you find yourself.Some opportunities only come once, seize them.Life is about the people you meet and the things you create with them, so go out and start creating.Life i
so here I am.  how many years have passed? how many people have I met? how many wrong people have I met?
And I am leaving. finally. after all these years and failures and heartaches and rejectoins.
And he is nor here. And somehow this is what I chose for myself. 
.This. Sitting on this uncomfartable couch in a strange apartment on a shitty Friday. Waiting to meet another stranger. 
Is this really what I wanted?
What did I want? Why dont I remember?
Feeling sorry for myself, is not really my thing. Neither is feeling lost. 
Maybe I am giving all these memories and past feeling too much credit now. Maybe I have forgotten the bad things. Or maybe, just like any other aspects of our lives, those days and memories were not perfect but simple were the best we have ever had. and We did not kn
زنگ که زد یکم حرف زدیم و بهش گفتم یکم دیرتر بیا که تایم اداری تموم شه بتونم بیام بیرون...اونم یه ذره غر زد ولی گفت اوکی...موقع قطع کردن تلفن گفت گل نگرفتما...چون قبلا بهش گفته بودم برام گل بگیر حالا همون چند روز پیش دلم گل میخواس و دیگه امروز اصن فکر گل نبودم و برای دیدن خودش هیجان زده بودم.اینه که گفتم حالا سعیتو کن ولی نشد اشکال نداره..خلاصه که اون یه ساعتی که منتظر بودم ایشون برسه به زور خودمو نشونده بودم پشت میزم..هزارتا فکر و حرف تو سرم میچرخید
Image Quality – Due to the larger size of image sensors in DSLRs which allows for larger pixel sizes – DSLRs are generally able to be used at a faster ISO which will lead to faster shutter speeds and less grain (ie shoot at 1600 ISO on most DSLRs will have less noise than shooting at 1600 on a Point and Shoot). DSLRs also have built in noise-reduction when genearating JPG images which also helps cut down on noise.
Adaptability – DSLR’s ability to change lenses opens up a world of possibilities for photographers. While my point and shoot has a nice little 3x Optical Zoom (and many these days have longer ones) my DSLR can be fitted with many high quality lenses ranging from wide angle to super long focal lengths depending upon what I’m photographing (and of course my budget). Add
رفتیم نشستیم یه گوشه، از ناراحتی هامون گفتیم...گفت تو دلت جای دیگس که اون حرفا رو زدی...بغض کردم...نمیتونستم بگم لعنتی من دلم پیش توعه وگرنه کدوم ادم عاقلی بعد این همه دعوا بازم میمونه؟ بغضم نمیذاشت حرف بزنم..گفت من شرایطم اوکی نیس..خودم میدونستم...همه حرفاشو نگفته میدونستم...بغضم بیشتر شد...وقتی دید هیچی نمیگم گفت به من بگو ماجرا چیه؟ کسی اومده؟ منم کم مونده بود اون وسط جلو ملت زار بزنم فقط...هیچی نگفتم.دستامون رو میز بود..با یه انگشتش، انگشت دستم
سریال من عاشق تو هستم قسمت 90 نودم - man asheghe to hastam ۹۰
من عاشق تو هستم قسمت 90

دانلود من عاشق تو هستم 90 "It seems that everything included will undergo some transformation in the coming period. This of course will be the consumer's desire. What does he want, what not to use, this table we will always invest together. On the one hand is now spoken, it does not benefit from other features of Turkey to remain a guest at the hotel all inclusive . in fact, world-class Turkey, the Anatolian history, the geography, the gastronomy, the music, one of the countries making the biggest difference with the culture. history with one of the works therefore to be included everything thereafter, culture, art, we combine how much gastr

مراحل رشد انسان به سه دوره تقسیم می شود:
۱. تولد تا ۷ سالگی: محوریت خواست و اراده ی کودک در رشد (willing) > همزمان با رشد عضلات و اعضای حرکتی و همچنین رشد سیستم هاضمه ی بدن
۲. ۷ تا ۱۴ سالگی: محوریت احساسات (feeling) > همزمان با رشد سیستم تنفسی و سیستم گردش خون
۳. ۱۴ تا ۲۱ سالگی: محوریت تفکر (thinking) >  همزمان با رشد سیستم عصبی

در دوره ی اول، کودک به بستری امن، پرمهر و آهنگین برای نمایش اراده و حرکت های خودجوش نیاز دارد. بستر آهنگین فضایی است که روال 
از یکی از دانشگاه های المان دعوت به مصاحبه حضوری شدم...گفتن هزینه رفت و امد و اسکان به عهده دانشگاه هست. امروز بهشون گفتم که به خاطر کرونا سفارت المان بسته ست و نمیتونم تا دو ماه دیگه بیام و لطفا اسکایپی باشه مصاحبه. و خب یه مقدار میترسیدم هم تاثیر منفی بذاره رو دیدشون و هم فک کنن نکنه خودم کرونا دارم یا اگه مصاحبه هم اسکایپی باشه، اونا از ترس بسته بودن سفارت و نرسیدنم برای ترم پاییز، ترجیح بدن منو نگیرن. متن ایمیلشون خیلی مهربون بود. من از ترسا
Blue sky 243477 Videohive - Free Download After Effects Templates
After Effects CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5, CS4 | No Plugin | 1920x1080 | 13 Mb
Blue sky
After Effects template ideal to create a nice photo presentation for you
kids or new born child. It has 10 photo/video placeholders and the
customization is really simple. You can change the color of all the
elements with just few clicks. We hope you find it useful. Expressions are universal so you can use the project with any language

Main features
Great designNo plugins neededEasy customizationDynamic animationFull HD resolution 1920×1080Free audio trackUniversal expressions
ادامه مطلب
At first, when I was growing up, I played with everybody.
But then some boys hit me, and my mom didn’t want me to play with them again. I tried to play with girls, but they all ran away from me.
I went to an ordinary school for a year. Then the children started laughing and running away from me.
But one girl, Jenny Curran, didn’t run away, and sometimes she walked home with me. She was nice.

Sound: Forrest Gump 2
ادامه مطلب
What is Cat Piss?
Originally a clone-only phenotype of Super Silver Haze, Cat Piss is a sativa-dominant strain that has a uniquely pungent ammonia-like stench reminiscent of its name. It has been crossed with other strains to create seed lines with varying phenotypes including indica-dominant varieties, however it is generally considered to be more of a sativa. The flavors are sweet with undertones of pine, and the high is uplifting and cerebral with a nice relaxing body feel that makes it a good option for daytime use.
جمله ساده «?Hello! How are you» به تنهایی می تواند تاثیر زیادی روی زندگی شما بگذارد.
کلاس های زبان انگلیسی شما را برای آزمون های زبان انگلیسی، کلاس های دانشگاه یا سفر آماده می کنند. اما آیا برای زندگی در جامعه یا تفریح و خوشگذرانی هم شما را آماده می کنند؟
یکی از دلایلی که باعث می شود یادگیری زبان انگلیسی سخت باشد، این است که محتوایی که در کلاس های درس تدریس می شوند اغلب در «زندگی واقعی» کاربردی ندارند.
اهمیت دانستن و تسلط بر دستور زبان، سوال و جواب
کروکت کوبایی و خوراک پیکادیلو آماده کردم که این غذا رو می تونید نوعی کوکوی سیب زمینی با مغز گوشت چرخ کرده کوبایی قلمداد کنید پیکادیلو خوراک کوبایی و متشکل از گوشت چرخ کرده سرخ شده با ادویه جات و رب گوجه هست.
مواد لازم :
سیب زمینی نهصد گرمنمک و فلفل به میزان لازمزرده تخم مرغ سه عددجوز هندی نوک قاشقپیکادیلو یک پیمانهپودر مغز نان یک پیمانهروغن مایع برای سرخ کردنمواد لازم پیکادیلو :گوشت گوساله چرخ کرده ششصد و پنجاه گرمسیر رنده شده پنج حبهفلفل س
کروکت کوبایی و خوراک پیکادیلو آماده کردم که این غذا رو می تونید نوعی کوکوی سیب زمینی با مغز گوشت چرخ کرده کوبایی قلمداد کنید پیکادیلو خوراک کوبایی و متشکل از گوشت چرخ کرده سرخ شده با ادویه جات و رب گوجه هست.
مواد لازم :سیب زمینی نهصد گرمنمک و فلفل به میزان لازمزرده تخم مرغ سه عددجوز هندی نوک قاشقپیکادیلو یک پیمانهپودر مغز نان یک پیمانهروغن مایع برای سرخ کردنمواد لازم پیکادیلو :گوشت گوساله چرخ کرده ششصد و پنجاه گرمسیر رنده شده پنج حبهفلفل سب

"Corona" could be a girl who was born by making love of a couple. Corona could be a name of a child’s doll which sleeps with them every night. Corona could be a name of a flower that a lover gives it to his/ her loved. Corona could be a name of a butterfly which flies over a green field. Corona could be a river that flows to a desert and change it to a forest. Corona could be a secret word about “love” in a foreign language.
Corona could be everything but not a virus which has killed a lot of people through the world and scared the majority of them. In alphabetical perspective, Corona is incredibly nice word more than just being a murderer’s name.

پخش انواع قطعات جک پارکینگ چرخدنده برنجی، مهره ماردون، ماردون، کالسکه، پوسته، موتور، روتور، استاتور
بصورت عمده و تکی به همکار و تمامی شهرستان ها ارسال با پست و تیپاکس در کمترین زمان
نواع جک های خارجی و ایرانی اعم از v2 calipso، bsi ،bft ،faac ،فک، یوتاب، لایف، life uni3 ،uni5 ،بنینکا، beninca ،ivor ،genius، mpc ،milan، میلان، proteco ،پروتکو، محک، beta ،gibidi ،moov، aldo ،nice ،sommer ،fadini ،f600، کوجی، گوچی، key، توربو، lif master، لیف مستر، telekoma ،ام هوس، mhause و بسیاری از جک های دیگر
شماره تم
Blue sky 243477 Videohive - Free Download After Effects Templates
After Effects CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5, CS4 | No Plugin | 1920x1080 | 13 Mb
Blue sky
After Effects template ideal to create a nice photo presentation for you
kids or new born child. It has 10 photo/video placeholders and the
customization is really simple. You can change the color of all the
elements with just few clicks. We hope you find it useful. Expressions are universal so you can use the project with any language

Main features
Great designNo plugins neededEasy customizationDynamic animationFull HD resolution 1920×1080Free audio trackUniversal expressions

برای مشاهده ویدئو لوگوی ساخته شده اینجا کلیک کنید.
ادامه مطلب
پخش کننده کلیه قطعات و لوازم یدکی برندهای تفال ، مولینکس ، هیتاچی ، دلونگی ، بلک اند دکر ، سامسونگ ، ال جی ، بوش ، 1 2 3 ، سب ، روونتا ، ناسیونال ، جانسون و ... 
http://ghatebank.com
تعمیرات قطعات و لوازم یدکی خانگی برندهای تفال ، مولینکس ، هیتاچی ، دلونگی ، بلک اند دکر ، سامسونگ ، ال جی ، بوش ، 1 2 3 ، سب ، روونتا ، ناسیونال ، جانسون و ... 

https://tefalrepairs.com/
یک برنامه کنفرانس ویدئویی منبع باز مبتنی بر WebRTC است. سرور مجازی Jitsi Meet اتاقهای کنفرانس ویدئویی چند نفره را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از تنها یک مرورگر به آنها دسترسی داشته باشید و عملکرد قابل مقایسه ای را با یک گفتگوی کنفرانسی مثل zoom یا skype ارائه دهید. مزیت کنفرانس Jitsi این است که تمام داده های شما فقط از طریق سرور مجازی شما عبور می کند ، و رمزگذاری TLS به صورت end-to-end تضمین می کند که هیچ کس نمی تواند تماس را شنود کند. با وجو
یک برنامه کنفرانس ویدئویی منبع باز مبتنی بر WebRTC است. سرور مجازی Jitsi Meet اتاقهای کنفرانس ویدئویی چند نفره را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از تنها یک مرورگر به آنها دسترسی داشته باشید و عملکرد قابل مقایسه ای را با یک گفتگوی کنفرانسی مثل zoom یا skype ارائه دهید. مزیت کنفرانس Jitsi این است که تمام داده های شما فقط از طریق سرور مجازی شما عبور می کند ، و رمزگذاری TLS به صورت end-to-end تضمین می کند که هیچ کس نمی تواند تماس را شنود کند. با وجو
You packed your things in a carpetbag
Left and never looking back
Rings on your fingers, paint on your toes
Music wherever you go
You don't fit in a smalltown world
But I feel you're the girl for me
Rings on your fingers, paint on your toes
You're leaving town where nobody knows
You can win if you want
If you want it, you will win
On your way you will see that life is more than fantasy
Take my hand, follow me
Oh, you've got a brand new friend for your life
You can win if you want
If you want it you will win
Oh, come on, take a chance for a brand new wild romance
Take my hand for the night
And your feelings will be right, hold me tight
Oh, darkness finds you on your own
Endless highways keep on rolling on
You're miles and miles from your home
But you never want to phone your home
A steady j

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

یادگیری انگلیسی با موسیقی

اینبار با آهنگ خواننده معروف تیلور سوویفت همراهتان هستیم تا به کمک موسیقی بهتر و با درک بیشتر مفهوم کلمات و نحوه به کار بردن آن هارا در جملات آشنا شوید.

وجودت را ف
Hello, it's meI was wondering if after all these years you'd like to meetTo go over everythingThey say that time's supposed to heal yaBut I ain't done much healing

Hello, can you hear me?I'm in California dreaming about who we used to beWhen we were younger and freeI've forgotten how it felt before the world fell at our feet

There's such a difference between usAnd a million miles
Hello, how are you?It's so typical of me to talk about myself, I'm sorryI hope that you're wellDid you ever make it out of that townWhere nothing ever happened?

It's no secretThat the both of usAre running out of time
-ADELE
طراحی خانه به شکل دوبلکس کم تر رواج دارد. اما آشنایی با نحوه چیدمان این منازل خالی از لطف نیست. با ما همراه شوید.
خانه دوبلکس ایرانی
خانه های دوبلکس، دارای طراحی داخلی به صورت دو طبقه هستند که دو بخش به طور مستقیم، توسط راه پله به یکدیگر راه دارند. بنابراین دکوراسیون داخلی این خانه ها، کاری دشوار است و به توجه بیش تری نیاز دارد. در گذشته خانه دوبلکس، زیر بنای زیادی داشت اما به مرور، با کوچک شدن خانه ها، ابعاد خانه دوبلکس نیز کوچک تر شده و محدود
The weather is rainy in Shiraz and after three months compulsory staying at home because of my backache, I would like to go to Hafezieh tomb in this nice weather and I can imagine how spectacular is Hafezieh in these moments. I went there and after trying to take some rainy pictures, I talked with my French friend and sent him my videos and pictures. After his expressing his happiness from the rainy weather, he tells me that it is good news and I can realize your pleasure about this rain. He says that the rain comes down once every two days in here (Paris). He sends me a laugh sticker and continues I can guess if you were in here, you would enjoy this weather.

This smile mekes me think and reminds me a few days ago, when I had talked to Samaneh about the kind of air which has left ove

مشاعره در کلاه قرمزی
فامیل دور: چی بگم؟!آقای مجری: اگر در بند در ماندو نه! اون قبول نیست!فامیل دور: اونو میخواستم بگم آخه! اینو میگم حالا: از در درآمدی و من از خود به در شدم...پسرعمه زا: سلطان غم مادر، بی تو پسر نمی‌شود!آقای مجری: نه بچه جان! یه شعر قشنگ؛ باید میم هم داشته باشه.پسرعمه زا: می تو پسر نمی‌شود... خوبه؟!فامیل دور: ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم...آقای مجری: این دیوونم کرد از دست این دره!پسرعمه زا: سلطان غم مادر!ببعی: مرنجان دلم را که
As a first-time home buyer in Toronto, there’s a whole
lot to learn. This is likely the biggest investment you’ve ever made – and the
more you know, the better your decisions will be. So grab a glass of wine, sit
back, and prepare to learn how to buy a house or condo. Make sure to scroll to
the bottom for required reading for Toronto home buyers.
Step 1 – Get Pre-Qualified for a Mortgage
The first step to buying a house or condo in Toronto is
finding out how much your bank is willing to lend you. When you pre-qualify for
a mortgage, your lender will look at your income, your debts, your down payment
and your credit history. The pre-approval should be in writing and will include
a guaranteed interest rate (usually valid for 90 days). Pre-qualifying will
ensure that you know how much
دانلود سریال چینی Skate Into Love 2020 با زیرنویس فارسی

نام انگلیسی: Skate Into Love
نام فارسی: اسکیت / عشق
تعداد قسمت: 40
ژانر: عاشقانه / کمدی / ورزشی
تاریخ پخش: 2020
امتیاز سریال: 8.7/10
ساخت: چین
زیرنویس فارسی دارد
بازیگران

خلاصه داستان
A speed skating girl crosses paths with the ice hockey god of their school. Despite starting off on the wrong foot, they start on a journey to chase after their dreams. During elementary school, the timid and cowardly Li Yu Bing had to endure his seatmate Tang Xue's constant bullying. Even so, they share one thing in common, a dream on the ice. When they meet again at Lin Da University, Li Yu Bing has beco
I began to play football with the high school team, and Coach Fellers helped me. And I went to lessons in the school.
One teacher, Miss Henderson, was really nice. She taught me to read.
And who do you think I saw in the school café? Jenny Curran!
She was all grown-up now, with pretty black hair, long legs, and a beautiful face. I went and sat with her, and she remembered me!

Sound: Forrest Gump 6
ادامه مطلب
2017 year after the end of  our NowrouzLOC: A cafe' in ShirazTime: 11 A.MFor the second time, Mahshid and I saw together again. I wanted to go to Tehran  and that date had been made just somehow to clear what should we do? When do I can talk to Ali? What was the plane of them? I hopefully supposed that she was going to say his phone number and he will call you soon. But all things went surprisingly. She said that your borther's suggest (Mohammad) was that they (Ali and me) ahould not talk actually.On that time, Trump was the president of U.S.A. Iranian travelling to U.S.A has been banned and we are faced to a serious problem.  We found that Ali can not  come to Iran. Besides, due to the suggestion of my brother who had said it iwas better if we did not tlak together, everything
2017 year after the end of  our NowrouzLOC: A cafe' in ShirazTime: 11 A.MFor the second time, Mahshid and I saw together again. I wanted to go to Tehran  and that date had been made just somehow to clear what should we do? When do I can talk to Ali? What was the plane of them? I hopefully supposed that she was going to say his phone number and he will call you soon. But all things went surprisingly. She said that your borther's suggest (Mohammad) was that they (Ali and me) ahould not talk actually.On that time, Trump was the president of U.S.A. Iranian travelling to U.S.A has been banned and we are faced to a serious problem.  We found that Ali can not  come to Iran. Besides, due to the suggestion of my brother who had said it iwas better if we did not tlak together, everything
بعد سه ماه فک کنم دیدمش...
وقتی ریشاش که سفید شده بودن و قیافه خستشو دیدم، دلم سوخت براش..چقد با حرفام اذیتش کرده بودم....به اندازه کافی فشار روش هست..حالا منم هی دارم بهش فشار میارم...البته منم وضع خوبی نداشتم..بهم گفت لاغرتر شدی که...و خب وقتی یه ماه همش جنگ اعصاب باشه قطعا ماحصلش لاغری خواهد شد...
دیشب حرفای تلخی بهم زدیم..تا دیروقت حرفا طول کشید...صبح هم باید زود بیدار میشدم که برم سرکار..احساس سنگینی و کرختی میکردم...منی که همیشه خندون و پرانرژی بو
گلچین اول جملات ناب فارسی با عکس نوشته همان متن به انگلیسی:
مردم با شما مخالف نیستند. آنها برای خودشان هستند
کوهها را صعود نکنید تا دنیا بتواند شما را ببیند ، اما شما می توانید جهان را ببینید.
شما بیشتر از شکست می آموزید تا موفقیت. نگذارید جلوی شما را بگیرد. عدم موفقیت شخصیت را می سازد.
شخصی که بیشترین سهم و زمان را در زندگی شما دارد خود شما است ، بنابراین بهتر است سعی کنید خود را تا حد امکان جالب کنید.
هرکسی که با او ملاقات دارید از چیزی می ترسد
مکالمه های مهم و کاربردی  برای خرید لباس در انگلیسی.What size do you wear? I wear a 16.شما چه سایزی می‌پوشید؟(سایز شما چند است؟) سایز من 16 است..Does this shirt come in blue?آیا این پیراهن رنگ آبی هم داره؟ (در رنگ آبی هم برایتان آمده است؟).Does this T-shirt fit me? No, it doesn’t fit you well.آیا این تی شرت اندازه من میشه؟ نه، به خوبی اندازه ات نیست..It fits you but it does not look good on you.اندازه ات است اما به تو نمی آید..Can I try on this coat? Sure, the changing room is thereمی تونم این کت رو پرو کنم؟ بله اتاق پرو اونجاست..Do you have these shi
فروش انواع راهبند های اتوماتیک 
راهبند ها به دو دسته کلی از لحاظ سیستم کارکرد تقسیم می شوند :
1- راهبند های اتوماتیک هیدرولیک
2-راهبند های اتوماتیک الکترومکانیک
انواع راهبند های اتوماتیک هیدرولیک : راهبند های اتوماتیک هیدرولیک میله ایراهبند های اتوماتیک هیدرولیک زنجیریراهبند های اتوماتیک هیدرولیک ستونیراهبند های اتوماتیک هیدرولیک امنیتیراهبند های اتوماتیک هیدورلیک دیواره ایراهبند های اتوماتیک هیدورلیک خندقیراهبند های اتوماتیک هیدر
پنجره سبک آمریکایی یو پی وی سی رنگی : پنجره
های مدرن یو پی وی سی به سبک امریکایی در اویل دهه 1960 ساخته شده با وجود این توسعه upvc در این صنعت مشکلاتی را به همراه داشت.به عنوان مثال
عوامل نرم کننده که برای ایجاد انعطاف پذیری در دمای پایین به آن اضافه می شد. محصول
را از پی وی سی خارج می کرد و ماده متخلخلی را بوجود می اورد که خواص مورد نظر را نداشت.بعد
از سال ها تولید کنندگان مواد خام فرمولاسیون جدیدی را رو نمایی کردند که با افزودن
مواد مختلفی مثل ضربه
Golden Saffron Mission
Golden Saffron is specialized only on whole red thread Persian saffron in the world. Our mission has been always dedicated to offer the premium quality saffron and top saffron grades. Our Golden Saffron is harvested from Pure Saffron Farms and its 100% Natural red Threads exclude any chemical or preservatives.
Our Persian Saffron is made up of all red stigmas which have been professionally cut and separated from the style by hand, making sure there is absolute no break or damage to the saffron threads. It’s then Naturally Flash-Dried, a method Persian Premium Saffron has used and perfected, meaning it’s dried so fast that it loses no taste, vitamins, or nutrients and minerals in the process. You can test the quality of our saffron with just your eyes and
2016 yearLOC: Dormitory of Art University of Tehran / IranTime: 10:00 P.MI was sitting behind my laptop and going to work on my thesis. Eventualy, my brother called me by phone. He asked me to send him some of my portraite pictures from myself. I could guess what is exactly his goal. Without any further question, I sent him. After one hour, my sister was calling me. She explained about my brother's request. She said that his friend had wanted to act as a suitor for me from my brother!In that time, I did not have any sense about this hapening. Infact, I did not care about it. Even I remember that when my sister had set a date with that girl (Mahshid) in Shiraz, I had a plan to go to a mountain in the north of Iran. they wanted to speak about me and her brother (Ali), who was stusying in U.
2016 yearLOC: Dormitory of Art University of Tehran / IranTime: 10:00 P.MI was sitting behind my laptop and going to work on my thesis. Eventualy, my brother called me by phone. He asked me to send him some of my portraite pictures from myself. I could guess what is exactly his goal. Without any further question, I sent him. After one hour, my sister was calling me. She explained about my brother's request. She said that his friend had wanted to act as a suitor for me from my brother!In that time, I did not have any sense about this hapening. Infact, I did not care about it. Even I remember that when my sister had set a date with that girl (Mahshid) in Shiraz, I had a plan to go to a mountain in the north of Iran. they wanted to speak about me and her brother (Ali), who was stusying in U.
دستگاه تصفیه آب یکی از ملزومات هر خانه ای است. زیرا آب تصفیه شده شیر را عاری از هرگونه میکروب و املاح مضر برای بدن در اختیار قرار می دهد.
اما به دلیل نوسانات بازار برخی افراد سودجو این محصول را با قیمت گران در اختیار قرار می دهند.
در زیر لیست برخی از قیمت های این دستگاه که توسط شرکت آبرسان تهران عرضه می شود ذکر شده است.
- دستگاه 6 فیلتر سافت واتر قیمت 1/350/000تومان
- دستگاه 6 فیتر قلیایی رویال قیمت1/600/000 تومان
-  دستگاه 6 فیلتر مینرال رویال قیمت 1/450/000
[Verse 1]You think that you'll die without himYou know, that's a lie that you tell yourselfYou fear that you lay alone forever nowIt ain't true, ain't true, ain't true, no[Pre-Chorus]So put your arms around me tonightLet the music lift you upLike you've never been so highOpen up your heart to meLet the music lift you upLike you've never been this free'Til you feel the sunriseLet the music warm your bodyLike the heat of a thousand firesThe heat of a thousand fires[Chorus]Ain't no crying in the club (hey, hey)Let the beat carry away, your tears as they fall, babyAin't no crying in the club (hey, hey)With a little faith, your tears turn to ecstasyAin't no crying in the club"I won't, I won't, I..."Ain't no crying in the club"I
ناب یک جمله فوق العاده است. یک جمله مخرب تنها می تواند زندگی کسی را خراب کند ، روز شما را بسازد یا روحیه شما را تغییر دهد. خوشبختانه جملاتی وجود دارد که می تواند قدرت ادامه کار را به ما بدهد و ما بر این باوریم که جملات و سخنان ناب می توانند روابط عمومی و روند مشارکت و پیوند مابین دوستان، خانواده، فامیل و جامعه را تقویت کنند و در این مطلب ما با تنوع سعی بر این داشته ایم در این راستا قدمی برداشته باشیم
گلچین اول جملات ناب فارسی با عکس نوشته همان م
گردش دور دنیا رو با موتور  و از تابستان ۲۰۱۹ از آلمان شروع کردند و به فیلیپین می‌روند و این سفر ماه عسل این زوج می باشد. عروسکشون که H1 نام داره همراه اوناست. در طول سفر  مای با گرفتن دستهای او آرامش می‌گیرد و نیز هنگام موتور سواری کمر کی را گرم نگه می‌دارد. این عروسک باعث جلب توجه مردم خصوصا بچه ها با آنها شده و موجب ارتباطشان با مردم می‌شود. این دو نفر دو سال پیش در دبی باهم آاشنا شده اند. سفر با موتور باعث شده به هر محلی که بخواهند به راحتی بر
کتاب چهارم اضافه شد. 
نویسنده این سری، ریک ریوردن، نویسنده معروف سری پرسی جکسون، قهرمانان المپ و سی و نه سرنخ است. این سری ادامه قهرمانان المپ هست و تا الان تقریبا همه شخصیت های کتاب قبلی اومدن. 
اگه تا اخر قهرمانان المپ خوندید میدونید که بر سر اپولو چی میاد و این سری ادامشه. به نظر من بخونید چون با اینکه اپولو و مگ شخصیت اصلی هستن، انابث و پرسی و پایپر و جیسون و لئو و کالیپسو و فرانک و ... حضور واقعا مهمی دارن. 
خلاصه کتاب: 
بعد از به خشم اوردن پ
مدت زمان فیلم : 1:43:28زبان : دوبله فارسی سال تولید : 2010محصول کشور : آمریکاژانر : اکشن | ماجراجویی | هیجان انگیزامتیاز IMDB از 10 : 6.5کیفیت : 720p Blu-Ray ، 1080p Blu-Rayکارگردان : Sylvester Stalloneبازیگران : Jason Statham, Sylvester Stallone, Jet Liخلاصه داستان : ایالات متحده با کمک کشور های دیگر گروهی از یاغی های حرفه ای و آموزش دیده را جمع آوری میکند تا برای ترور یک دیکتاتور به آمریکای جنوبی بروند. اما این گروه در حین این ماموریت مجبور می شوند نه تنها با دیکتاتور بلکه با دولت نیز…
دانلو
Back in Berlin from a mission to Vienna, my dispatches delivered, once more comfortably ensconced in my quarters, on the Mittelstrasse, I was looking forward to an evening at the Pavilion Mascotte. I was just getting into my dinner coat when my man bowed an orderly through the door and at once all my plans took swift flight out the window. The orderly brought a command for my immediate attendance at the Wilhelmstrasse. Now the gentlemen of the Wilhelmstrasse are never kept waiting and do not accept excuses. Within twenty minutes I was shown into the chambers of Count von Wedel; in thirty minutes I was out again, having complete orders. They know what they want at the Wilhelmstrasse and they generally get it.
As I hurried back to my rooms I went over what von Wedel had said:
"You are to be
دریافت
param name="AutoStart" value="False">

The dreams that we keepThey keep us goingWhen the trials that we meetSteal our hopesLift your eyes and you'll seeLife's just a journeyA path if you seek
t will find you

Here, sometimes this worldCan feel like a battleWhen the light of a victory seems slowBut we will overcomeThe sto
Cat in the Rain 2

They went back along the gravel path and passed in the door. The maid stayed outside to close the umbrella.As the American girl passed the office, the padrone bowed from his desk. Something felt very small and tight inside the girl. The padrone made her feel very small and at the same time really important. She had a momentary feeling of being of supreme importance. She went on up the stairs. She opened the door of the room.George was on the bed, reading.‘Did you get the cat?’ he asked, putting the book down.‘It was gone.’‘Wonder where it went to,’ he said, resting his eyes from reading.She sat down on the bed.‘I wanted it so much,’ she said. ‘I don’t know why I wanted it so much. I wanted that poor kitty. It isn’t anyfun to be a poor kitty out
Expressing Obligation
By Rob Lane

In the last post, I wrote about how ability is expressed using modal verbs and phrases. In this article, I will give an overview obligation. Obligation may be described as pressure on a person to do something or not to do something.
There are strong obligations such as rules and necessities, and weak obligations such as advice. Obligations may be internal, from the speaker’s body or mind, and external obligations such as regulations.
In this post, we will see only the most common forms used to express standard obligation. Other, more advanced forms will be looked at in future posts. There are a number of important rules that you should take special care to understand and practice.

Strong Obligation
In present, need to, must and have to are all used
Many African cities have had to take drastic measures in recent years to tackle water shortages. Cape Town’s historic shortage in 2018 is fresh in our minds. South African authorities narrowly avoided disaster by rationing drinking water to 50 liters per inhabitant per day in a city that was used to consuming large volumes of water.
That same year, Bouaké in Côte d’Ivoire received emergency financing of $8.5 million from the World Bank to cope with a serious water shortage. The intervention solved the shortage by building two compact water treatment plants, boring and fitting 20 new wells, rehabilitating 82 hand pumps in the villages connected to the city’s water system, and distributing safe water by water tankers.
Water, sanitation and hygiene central to the COVID-19 crisis
The W
شواهد بسیاری نشان می دهند که مصرف عسل در کاهش علائم سرفه های حاد ناشی از عفونت های دستگاه تنفسی و همچنین شدت و دفعات سرفه کردن افراد بسیار موثر است. البته باید توجه داشت که این دستورالعمل فقط مختص افراد 5 سال به بالا می شود و در ضمن مصرف عسل برای کودکان زیر 1 سال ممنوع است.علاوه بر عسل می توان از داروهای گیاهی دیگری هم مثل عصاره گل شمعدانی و یا داروهای شیمیایی ضد سرفه مثل گایافنزین و دکسترومتورفان (برای افراد 12 سال به بالا) استفاده کرد. عفونت

Why Rhinoplasty in Iran?
We have the best plastic surgeons in Iran who are highly efficient and have high experience in cosmetic surgery. We are therefore ready to meet all medical needs in Iran for foreign customers from all over the world with free medical consultation service. The rhinoplasty surgeons in Iran is characterized by having excellent experience and excellence in the field of surgery and beauty and the doctor and medical staff to give the patient the beautiful natural appearance.
Examples of Rhinoplasty Before and After Photos in Iran
دانلود لایسنس تمز 
Tems Investigation /دانلود Tems Investigation 19 با قابلیت آپدیت به نسخه بالاتر...
دانلود Tems Investigation 19 با قابلیت آپدیت به نسخه بالاتر    
در این نوشته تلاش می کنیم اطلاعات مربوط به tems Investigation 21 را در این نوشته قرار بدهیم.
ورژن‌های منتشر شده :
TEMS™ Investigation 21.1
TEMS™ Investigation 21.0.3
TEMS™ Investigation 21.0.2
TEMS™ Investigation 21.0.1
TEMS™ Investigation 21.0
تازه‌ترین تجهیزاتی که ساپورت می‌شوند.
Samsung Galaxy S10 SM-G973F/U
The Galaxy S10 is the newest flagship device from Samsung. It is an Android 9.0 smartphone based on a Samsung or Qualcomm chi
گچ بری سقف فضا را گرم و صمیمانه جلوه می‌دهد. اگر تا به حال به آن دقت نکرده بودید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به بازسازی سقف خانه فکر کنید.
یکی از تغییراتی که تاثیری اساسی در دکوراسیون خانه دارد بازسازی گچ بری سقف اتاق ها است. کاری مقرون به صرفه که خود شما هم می‌توانید آن را انجام دهید. بازسازی گچ بری ها زمان زیادی طول نمی‌کشد. دنیای گچ بری و انواع مدل های آن گسترده است. در این بخش از مجله دلتا چند سبک را به شما معرفی می‌کنیم و در بخش های آینده سایر
مطالب طنز و خنده دار

امروز یه دختره با ذوق و شوق غیر قابل وصفی داشت تعریف میکرد که یه فالگیر بهش گفته تو مهر ماه ازدواج میکنی
بهش گفتم برو پولتو پس بگیر 
مهر تو محرم و صفره 
 خیلی دلم براش سوخت، داغون شد طفلک

جوکهای خفن و بسیار خنده دار

آقای مجری: چه کمکی به کاهش آلودگی هوا کردی؟
فامیل دور: ما نه کارخونه داریم نه تولیدی نه ماشین، همین که بدبختیم خودش بیشترین کمکه.

جوکهای خفن

یارو طوطی سخنگو میخره میبره خونه میزارتش روی تاب،تکونش می

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها